Proč research

Proč začlenit research do webových projektů

Každý projekt designu webu nebo aplikace je lemován “šedou zónou” neznámých. Sérií “Aha!” momentů, o kterých nevíme, ale které mohou rozhodovat o úspěchu celého projektu. Pohled do webových analytik a na výsledky dotazníkových šetření umožní vysledovat určitý trend. Proč se ale tento trend objevuje a jak s ním pracovat? Jak získat správného zákazníka? Co je nutné změnit? A proč to zjišťuji až teď?

Výzkumem získáte

  1. Ověření business záměru před investováním do vývoje a marketingu
  2. Ucelené informace o vašich uživatelích
  3. Větší ROI

Otázka času

Klíč k efektivnímu vývoji spočívá v kvalitně provedeném primárním výzkumu, který startuje celý projekt. V ideálním případě pomáhá kontinuálně utvářet celkovou strategii. Včasný výzkum šetří prostředky a zkracuje dobu potřebnou ke spuštění produktu, který bude přínosem pro uživatele a zároveň úspěšným podnikáním.