Co dělám

Zjišťuji možnosti, objevuji příležitosti

Jako nezaujatý průzkumník mapuji dění “za obrazovkou” a přináším ucelené informace o podmínkách a příležitostech na trhu. Takhle vypadá váš segment “teď a tady”. Co ho ovlivňuje? Jak to vypadá u konkurence? Ale hlavně – kdo jsou vaši zákazníci? A jak se chovají v průsečíku vašich služeb a jejich běžného života?

Moje výzkumné cíle

Odkrývám vztahy mezi produkty – vnějším kontextem a uživateli.

Nahrazuji domněnky a předpoklady o vašich zákaznících za ověřená fakta. Vymezuji štítky “general” a “mainstream”.

Mapuji situaci na trhu a vnější podmínky, jež mohou úspěch vašeho produktu ovlivnit.

Objevuji díry na trhu a nové cesty k zákazníkům.

Ověřuji použitelnost uživatelského rozhraní vyvíjeného produktu.

Obecně zjišťuji

  • Jak uživatelé používají weby a aplikace

  • Jak se odvíjí každodenní život uživatelů ve spojení s technologiemi

  • Jaký je životní styl uživatelů, jejich nákupní a jiné zvyklosti